Post by idreldeidute on Mar 14, 2022 21:36:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
Spelet hänger alltid på min telefon, jag tycker inte om spelet igen
Okej, spelet var okej, det är gratis att spela, betalar inte för att vinna men efter uppdateringen efter att jag har vunnit med mitt gamla konto lades pengarna och guldmynten från striden vi vinner inte till på mitt konto och jag har kunnat inte köpa ett annat krigsfartyg eller uppgradera last, vänligen fixa detta omedelbart, jag tror är en bugg från den nya höga uppdateringen
Det här är ett väldigt bra spel som systemet har blivit väldigt högt på, men det är ett problem att fartygspriset är väldigt högt och jag kan inte använda någon mod i det, snälla fixa det problemet och fortsätt fortsätta så här 😘😘😍
Som alla andra spel har du modders! Alla PVP-spel ungefär en månad efter att de har lanserats får modders!!
Jag vill ha ett svenskt krigsskepp i spelet.
Mina belöningar uppdateras inte omedelbart, till exempel att jag har avslutat en match får jag ingen av belöningarna, jag måste lämna spelet och efter en tid går jag in igen och det finns mina belöningar.
Det här spelet är bara galet, som vem fan ger idén att öka kostnaden för krigsfartyg?! Och sedan ökade inte belöningen vi fick efter en match, även om det fortfarande finns en 2x belöning efter en match, men tänk om vi fick en förlustserie? Va? pengarna vi bara kan få är låga på grund av förlustsviten!, För närvarande, vänligen ignorera inte för gratis att vinna spelare, när ett spel är gratis att ladda ner betyder det inte att du måste få spelarna att betala mer med riktiga pengar för att få belöningar.
Riktigt bh!
Vänligen uppdatera Ijin Yamato, pistol luftvärn, eftersom pistol luftvärns eld kommer från fiende nästan med missil dron och jet mycket dåligt, låg skada också.
INTE MULTIPLAYER (få ett telefonsamtal mitt i matchen, svara på det och hade en 30 minuters konversation. När samtalet avslutades fortsatte spelet eftersom ingenting hände.) Förutom att spelet är OK för att vara gratis, är det ett långt jobb med möjligheten att uppgradera din fartyg som kommer ner till pay2win. Om du inte betalar kan du helt uppgradera 2 fartyg på cirka 3 månader. Ändå inte värt det om du spelar mot bots hela tiden. Ja, du kan slå dig ihop med andra men majoriteten av tiden är bots
God dag jag spelar det här spelet nu ett tag. Jag kämpade med uppgraderingar på grund av att det sa att det misslyckades. Nu när jag köper missilräknare sa det att jag köper den och jag äger ingenting. Det är nu 750k i sjön. Vänligen fixat detta problem. Du måste kompensera mig 300 missilecounters Vänliga hälsningar KillerPrincess
Jag vet inte varför detta händer, när jag öppnar det här spelet startar det inte.. Annars är det här det bästa sjöspelet jag har spelat... Utvecklare snälla fixa det här... ...... ?
😀😂🤣💥🥵🥶
Använd för att ha bra balans nu är allt syftat till ptw efter senaste uppdateringen ZERO STARS avinstallera om du inte vill att matchmaking-systemet ska matcha lägre nivåer med ptw-spelare och raderar dåliga kommentarer.
Helt ospelbar. Spelet kraschar hela tiden och stängs av. Jag kan inte göra något i spelet. Jag har avinstallerat och installerat om spelet. Jag har uppdaterat spelet och ingenting har gjort någon skillnad. Det finns ingen anledning för mig att använda den här appen så den kommer att raderas permanent.
0/10 mycket betala för att vinna du behöver vip pass för att få mig 41 och vip pass priset är rp.100.000+ Jag hoppas att utvecklaren dör.
Jag köpte precis ett startpaket och lite krediter och fick avdrag på mitt CC, men inget paket mottogs, vänligen återbetala mina pengar eller få mig vad jag betalade för, tack..1 stjärna för nu
Människorna i samhället (Discord) är mycket otillfredsställande plus att det inte finns några kampanjuppdrag som från WoW (World of Warships).
Det här spelet är sämst i chatten de tystar utan anledning. Bara att prata med min vän de tystar me.this spel suk
Spelet börjar fuska när du kommer till lvl 15 i offline när AI tar bort dina kills vilket blir tråkigt väldigt snabbt så en stjärna för att lura spelarna... Åh och det är absolut p2p/p2w och säg inte att det är devs !
Behöver inte betala för att vinna med det här spelet men det hjälper säkert och allt nytt innehåll är bara tillgängligt genom att köpa stridskortet. Säger också att det är veckoturneringar men jag vet inte hur man spelar eller deltar i en turnering (många spelare frågar hur man deltar i en turnering i spelchatt men ingen vet eller svarar helt enkelt inte) spelet kraschar också mycket. Men det är ganska underhållande. Kommer att ge fler stjärnor om en utvecklare eller moderator kan berätta för mig hur man spelar i en turnering.
Jag njöt verkligen av allt med det här spelet fram till nivå 11, när plötsligt mina helt maxade skepp och vapen är hjälplösa mot fiendens skepp, som nu får flera skott på mig innan jag ens kan se dem, och var och en av dem riktar sig mot mig som så fort spelet börjar. Jag gick från ett högt vinstförhållande till att helt enkelt dö i början av varje match. Slösa inte bort din tid eller särskilt dina pengar.
Dåliga grapichs orättvis fiendematch gör laggy slöseri med tid inte oändligt förbrukningsmaterial
Fantasy Football Manager (FPL) Olahraga wylt
BH spel 5/5
Tja, jag skulle älska det här spelet, men ju bättre du presterar desto mer blir du uppgraderad. Jag är nivå 11 och jag spelar med personer från nivå 50 och uppåt som hade tid att uppgradera sina skepp mycket mer än någon på nivå 11. Det är nästan insta kill och obalanserat. Det finns inget att gilla i det här spelet.
MODERN WARSHIPS Actie szew
Moderna fiskebåtar
Kul
Funkar kanon, Roligt tidsfördriv
trevligt spel men svårt att hitta pengar, värsta dagliga uppdrag
Superkul spel jag älskar det. Det finns massor av jagare, hangarfartyg, ubåtar etc och du kan till och med köra helikoptrarna på Corvettes eller vad de heter!
👍
Den här för mycket idioten min Yamato flyttade inte på det här spelet, dag för dag blir det värre detta spel, hur kan du slåss om ditt skepp inte kan flytta idiot grafik suger, det här spelet var ok men den nya utvecklaren löste inte problemet av det här spelet har min telefon nu lcd-crack, jag vill slå min telefon när, skeppet inte kan flytta idioter som hanterar det här spelet, din hjärna så här👉💩
MODERN WARSHIPS Jangovar kpl
Varför kan jag inte spela online? jag leker alltid med bot. Jag har blivit bannad eller vad?? Låt mig veta. DÅLIGT SPEL spela alltid med bot i "snabbspel"-läge
Personen jag lekte med igår Jag kan inte spela med samma person igen eftersom vi båda är online men visar fortfarande offline för varandra varför är den här så patetisk man kan du lösa detta snarast innan vi avinstallerar jag verkligen älskar det här spelet
Hej utvecklare, mina vänner och jag kan inte spela online eftersom min routeranslutning är väldigt stark. Jag känner det här från januari, och det har varit många uppdateringar men denna bugg har fortfarande inte fixats. Vänligen utvecklaren kan fixa det
Mitt problem är att jag inte kan spela med mina vänner eftersom statusen förblir offline men faktiskt inte. Utvecklaren svarar fortfarande inte på de få ppl som har samma problem med mig. En sådan idiot. När kommer till problem som kan tjäna pengar vidta alltid snabba åtgärder. Annars fick de bara ögonbindel.
Ett annat spel om pengar, främst p2w. Ovanpå det fruktansvärda orättvisa matchmaking. Att matcha solo mot 4 spelare med 1 teir och 2-4 lvl skillnad är helt enkelt omöjligt. Alltså 1 stjärna
MODERN WARSHIPS ایکشن psxh
Minska antalet guldstaplar i annonserna, gör det bara till 1 guld per annons för att göra spelet bättre...tack
Spelet var gränsöverskridande lön för att vinna ändå, men nu med den här striden är det lönt att vinna spelet är bara en mardröm allt det roliga är borta det tar en evighet att komma till nästa nivå och det tar dig att vara nivå 15 för att få bra grejer allt nya fartyg som tillverkas är nivå 25+. Spelet handlar bara om att tjäna pengar för utvecklare som inte tillför något bra nu. Jag ångrar att jag kom så långt som jag är i det här spelet nu.
Spelet är mycket kraschat och mer laggy..
Så besviken, på grund av orättvis matchning .4vs5 verkligen...?! Och de har en högre ranking mot 4 av oss med lagkamrat på låg nivå...
Full av hackare och inget bra sätt att rapportera dem. För det andra verkar det som att det inte är en pay2win men det är det. Svårt grind, obalanserat spelupplägg. Inte tillräckligt med interaktion mellan spelare. Jag tvivlar på att jag verkligen spelar online hela tiden.
MODERN WARSHIPS Akcja copn
Det här spelet är buggat Jag har precis köpt motåtgärder och mina motåtgärder är fortfarande noll och jag köpte det igen och fortfarande noll Jag vill ha pengarna tillbaka nu jag kan inte köpa min drömbärare 😭😭😭
Jätte roligt spel
Var riktigt långt i spelet och förlorade min information inklusive pengarna jag spenderade på spelet och ser inget sätt att kontakta kundsupport.
Det här spelet var roligt med det första skeppet. När jag väl fått en sekund kastas du in i lobbyn där du förstörs innan du ens kan se ett annat skepp. BETALA FÖR ATT SPELA SÄKERT!
Spelet tog mina pengar men lade inte till krediterna så antingen ge mig en återbetalning eller ge mig krediterna som jag hade betalat för