Post by flampoltfactdande on Mar 14, 2022 20:26:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ FIA WEC ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FIA WEC IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig tokens ▞▞▞
▞▞▞ FIA WEC 2022 version ▞▞▞
Kjøpte $10-dekningen for LeMans 2019. video sluttet å virke ganske umiddelbart. etter å ha korrespondert i timevis med support spør de om jeg er basert i USA. Jeg er det, og de forteller meg at jeg er geolåst fra å se løpet. Hva slags applikasjon informerer deg ikke om det eller hindrer deg i å kjøpe innhold du ikke kan se? enda bedre, de tilbød ingen løsninger eller refusjoner.
Mer enn nok gratis tilgangsmateriale til å holde meg glad. Enkel å konfigurere for å følge biler og lag. Hold nøyaktig oversikt over hver klasse kjøretøy. Veldig, veldig fornøyd med denne appen!
Ingen lyd på live-arrangementet. Tilbakebetaling takk. Sjokkerende.
Lyden fungerer via Chromecast. Det fungerer ikke i appen
Den driteste appen noensinne. Stjeler midt på lyse dagen. Kjøpte sesongpakken på Spa 2020 løpsdagen og på Le Mans 2020 løpsdagen mangler kjøpet mitt i historien (fikk fortsatt bekreftelses-e-post fra Google Pay). Og de vil at jeg skal betale igjen for Le Mans. Ikke fall for denne svindelen
Elsker at jeg kan holde kontakten med løp, bare synd at du ikke kan se løpene annet enn live. Noen ganger kan jeg ikke se dem live på grunn av andre forpliktelser. Er det borte for å gjøre dette?
Kan ikke anbefale dette nok. En modell for alle motorsport-apper.
Gikk fra 1stjerne til 2 og nå 3. Fungerte fantastisk til slutt. Ville gi 4 av chromecast fungerte.
Jeg hadde et strømmeproblem som Mr. Holweger. Jeg kontaktet support, fikk en umiddelbar, entusiastisk respons og nøt resten av løpet uten flere problemer. Vel verdt sesongpakkeprisen!
Crome cast problemer igjen!!!
Hvor ble det av audi?
har nettopp betalt for helgedekning. strømmen faller allerede :-(
AVFALL på £9, ingen lyd overhodet. YT-strøm er bedre
Måtte se 90 % av løpet på elendige YouTube-piratstrømmer uansett. Kundestøtte var ubrukelig, og ba meg oppdatere flash på en nettleser jeg ikke en gang brukte. Absolutt sløsing med penger. Jeg vil ikke betale for det igjen neste år.
FIA WEC Sports vsgi
Flott kilde for informasjon
Clean Master rapporterer mange problemer med omstart og batteritømming
Flott måte å se Le Mans på. Video klar og stødig
Bare billetten, når du ikke kan være der.
Fantastisk app, men datoene er feil. Fredagens løp ble ikke nevnt i appen.
Akkurat ferdig med å se 24hours of lemans live med medlemstilgang. Jeg kjøpte den spesielt for dette løpet. Den ble ikke sendt på TV i mitt område i år. Vel, jeg er glad jeg betalte for abonnementet. Dette anbefales på det sterkeste for enhver autoracingnerd eller geek. (Jeg er en nerd)...Cross platforming regler! Verdt inngangsbilletten. Og det er fortsatt mange løp igjen av sesongen!
Til tross for at jeg kjøpte premiumpakken her, blir jeg bedt (på samme konto) om å kjøpe den igjen på nettet. Gitt at dette fungerte bra for de første par løpene, finner jeg det uakseptabelt at det ikke lenger fungerer, det var en av de mest nyttige funksjonene (ettersom google betaling er mye enklere enn å prøve å bruke mitt amerikanske kredittkort på et utenlandsk nettsted) . Appen er så som så, men kjøper pass på kjøp i appen.Fungerer aldri på telefonen min (Galaxy S20 Ultra), konstante feilmeldinger "Denne videoen kan ikke spilles", jeg trodde det var Internett, men det er bare telefonen min som har problemene, så det må være denne søppelappen
I år er det caca, castingen stopper tilfeldig hvert 10.-20. minutt. Deretter feiler det at den ikke kan spille av denne videoen, appen må startes på nytt, casting stoppe, og til slutt starte casting igjen for å få video igjen. Innstilling av fullskjermskart viser en mindre visning!? Med en stor 24-timers logo. Nettstedet kan ikke engang vise video for øyeblikket, så jeg stopper i denne syklusen i 22 timer til!
Protosfærisk
FIA WEC Deportes foeq
FIA WEC Olahraga hmrn
Ganske bra
Fantastisk app fantastisk grafisk med sanntidsoppdateringer
Nyttig app for fan av bilracer.
Louise Beckett i lommen min? ja takk.
希望 大家 都 安装 这个 不 问 官方 再 在 贴 吧 里面 问 官方 官方 叫 叫 什么 名字 了 这个 就 TM 有 官方 官方 都 都 装上 车型 都 有 不用 再 自己 今年 今年 莲花 是否 参赛 了 看 了 就 知道 没 没 参赛! 这个 app 本身 功能 不 是很多 但是够用了 视频直播比较困难 不过可以看到时间圈速啥的 迺锻有雷
FIA WEC Спорт vlnv
Holder meg oppdatert hver dag 😊😊
ekstremt skuffet over at den vil belaste meg for direktestrømming av innhold...FØR jeg forteller meg at det ikke er tilgjengelig i mitt land...det burde sikkert være en enkel kodebit i denne appen som sier med mindre brukeren er fra USA/Canada da de får ikke engang muligheten til å kjøpe seg inn i live streaming? Seriøst har jeg tapt £8,99 for ETT løp og ikke vært i stand til å nyte det. det er helt forferdelig. Ordne det
Noen ganger er ikke nyhetene raske nok.
Produsentene av F1-appen må lære av deg.
For den første appen produsert for WEC er dette så omfattende! Jeg vil vurdere på nytt etter Silverstone, som jeg skal delta på. Den eneste tilbakemeldingen jeg vil gi nå er denne: På "Kjøp"-delen for live-feeds, bør prisen være tilstede på skjermen før du trykker på kjøp. £16,44 for hele sesongen og £3,69 for et individuelt løp virker rimelig nok for meg. Tommel opp!
Selv etter å ha betalt, sier streaming alltid utilgjengelig
Flott app
FIA WEC Sport ykid
Fortsetter å si feil, sjekk tilkoblingen din. Siden jeg fortsetter å avinstallere og installere på nytt, er tilkoblingen min fin.
God app med mye informasjon, kan gjøre med å kunne justere kvaliteten på videofeedens youtube-stil for å bli kvitt jerkyness, også videofeeden krasjer regelmessig og krever at du avslutter appen for å starte på nytt.
Nydelig app
Behandler min Nexus 9 som en 4-tommers telefon! Vennligst fiks.
Fungerte bra med live-feeden som noen ganger krasjer og trenger bare å bli oppdatert, nå vil den ikke engang åpnes og hevde at "tilkoblingsfeil" ble prøvd på både nettbrettet og telefonen min. Forhåpentligvis kommer i gang igjen snart med tanke på at jeg har betalt for dette! Første gang jeg betaler for en app og begynner å angre.
Alien Creeps - Tower Defense Strategi urey
Veldig fint og glatt brukergrensesnitt, men insisterer på å være landskap som er en smerte. Langt bedre enn F1-ekvivalenten (gratis live timing faktisk nyttig!), selv om jeg ennå ikke har prøvd de betalte funksjonene. Noe svært useriøst oversettelsesarbeid svikter appen.